TE CASARÁS EN BARCELONA

L’Ula i en Bebu són una parella de Guinea Equatorial que, com moltes altres persones, comencen una dura travessia perseguint un somni. En Bebu és arquitecte, i treballar a la Sagrada Família seria el cim de la seva carrera.

Un imprevist en la pastera que els porta a la península fa que les ambicions de la parella s’enfondrin i l’Ula acabi internada en un hospital psiquiàtric. Allà coneixerà en Gustavo, un doctor amb una història personal que despertarà l’empatia de la parella.

Una història d’amor i superació personal amb diverses mirades.

Autor: Ever Blanchet
Direcció: Maria Clausó

Intèrprets:

Sonia Jerez | Ula
Malcolm McCarthy | Bebu
Víctor Vidal | Gustavo

Assistència de moviment: Èlia Genís | Disseny d’il·luminació: Sophya Acosta para Sophya Acosta Lightning Design Studio |  Espai Sonor: Blai Blanchet | Tècnic de so: Albert Zayuelas | Tècnic de llums: Ignasi Peralta | Vestuari: J. Barbany | Fotografia i audiovisuals: Àlex Sánchez Aragón | Disseny i grafisme: Neus Vallespí | Premsa: Àlex Sánchez Aragón | Producció executiva: Roxana Díaz

Amb el suport de l’ICEC
Una producció de Versus Teatre SL
Dossier de premsa↓

ESTRENA
30 MARÇ / 21 MAIG  al Teatre Gaudí Barcelona (2023)